+

Statystyka

Popularne

Od Kevina c.d Nicole

- Jestem z Florydy, Miami. Przeprowadziłem się stosunkowo niedawno. Tutaj nie mam nikogo, ostatnio i tak pogorszyły mi się kontakty z rodziną. - wzruszyłem lekko ramionami.
Rodzina, nieco drażliwy temat. Przynajmniej nauczyłem się o tym rozmawiać bez widocznego żalu, a przynajmniej nie tak widocznego, jak wcześniej. Niechciany syn... normalka. Spojrzałem na dziewczynę, wydawało mi się, że również nie lubi na ten temat rozmawiać. Przeszłość boli wielu z nas, po prostu trzeba nauczyć się z tym żyć, bo nic innego nam nie zostaje. Kiedy ona również na mnie spojrzała, uśmiechnąłem się lekko. Podobały mi się jej oczy, było w nich coś... nie wiem co, ale było to niesamowite.
- A opowiesz mi czym się jeszcze interesujesz? Oprócz psów. - spytałem kiedy Archie położył się obok mnie na piasku, Maro zrobił to samo.
- Lubię spędzać czas wśród zwierząt i natury. Nie pogardzę też dobrą książką. Szczególne miejsce w moim sercu zajmuje też siatkówka, choć nigdy nie dane mi było rozwinąć tej pasji. - wyjaśniła przesiewając piasek z dłoni, do dłoni.
- A to dlaczego? - przechyliłem głowę na bok.
- Tak wyszło. - wzruszyła ramionami odpowiadając lekko wymijająco.
- Okej, rozumiem. Od zawsze chciałaś być weterynarzem?

Nicole?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Agata | WS | x x.